Een abonnement op Gridiron The Magazine & het Gridiron Jaarboek?

Apple Music hoofdsponsor van Super Bowl Halftime Show; voorlopig geen Taylor Swift

Het afgelopen decennium was de Super Bowl Halftime Show onlosmakelijk verbonden met Pepsi. Tijdens de meest recente eindstrijd nam het frisdrankmerk echter afscheid van het populaire intermezzo tijdens de rust. De Halftime Show in SoFi Stadium in Los Angeles met een keur aan iconische rappers was de laatste van Pepsi. Voortaan zwaait Apple Music de scepter.

Apple Music tast hiervoor behoorlijk in de buidel, wat eens te meer aangeeft dat het nog lang niet gedaan is met de populariteit van de NFL. Het merk gaat de komende vijf seizoenen aan de slag met het entertainment tijdens de rust en betaalt hiervoor ongeveer 50 miljoen dollar op jaarbasis. 

De Super Bowl in Arizona aankomende februari is de eerste, waarbij Apple Music de Halftime Show verzorgt. Hierna staan in ieder geval de Super Bowls in Las Vegas (LVIII op 10 februari 2024) en New Orleans (LIX op 9 februari 2025) op het programma. 

Het blijf nog even gissen wie Apple Music van stal haalt om tijdens de allereerste show onder hun bewind de optredens te verzorgen. Veel fokbedrijven hadden hun oog laten vallen op Taylor Swift. Ondanks enkele nieuwsberichten dat de Amerikaanse inderdaad het podium zou nemen, hebben enkele nieuwssites dat nieuws nu ontkracht.