Een abonnement op Gridiron The Magazine & het Gridiron Jaarboek?

Gridiron.nl blijft maar groeien

Er lijkt geen einde te komen aan het succes van Gridiron.nl. Werd vorige maand nog gepocht met een record bezoekersstroom van 38k, in mei was dit 56.500 unieke bezoekers. Hiermee heeft het American football portaal back-to-back unieke prestaties geleverd.

De komende maanden probeert Gridiron de ‘winning mood’ vast te houden door nog meer unieke Belgische en Nederlandse content aan de site toe te voegen. Bovendien zitten er nog een aantal unieke samenwerkingen in de pijpleiding. Perry Hendriks van Gridiron.nl: “Het is ons streven om het American footballplatform van Nederland te worden, waar mensen van alles over hun favoriete sport, maar ook over de Amerikaanse levensstijl kunnen vinden.”

Een voorbeeld hiervan is de samenwerking met BadBoysBrand, het bedrijf dat inmiddels al enkele fraaie BBQs en slijpmessen heeft verkocht. Het winkelende publiek kon de aardige korting om de fraaie spullen niet laten liggen.

“Mijn verwachting is dat we binnenkort nog meer unieke producten en diensten aan kunnen bieden. Ook brengen we een verdiepingsslag aan en dat vertaalt zich tijdens het NFL seizoen bijvoorbeeld in deskundig advies van specialisten, die hiermee dwarsverbanden leggen met de enige gelegaliseerde sportweddenschappenaanbiedee van Nederland. Wij hebben er ontzettend veel zin in,” aldus Hendriks.