Goal post dunk Jimmy Graham bestraft

Jimmy Graham heeft een nieuw contract bij de New Orleans Saints, zoals ook onderstreept in de nieuwe editie van USA Sports. Graham heeft een plechtige belofte gedaan ook tijdens zijn huidige verblijf in N’Awlins over de crossbar te dunken na een touchdown.

Graham deed die belofte na de beslissing van de NFL om de dunk over de horizontale balk in het nieuwe seizoen te bestraffen. De tight end/receiver moet ondertussen wel gaan overwegen of zijn post-touchdown ritueel de prijs waard is. De NFL bestraft de dunk met een 15-yard penalty en een geldboete. Dit werd Graham pijnlijk gemaakt, nadat hij in een intrasquad scrimmage de bal over de gele lat heen smashte.

De goal-post dunk is in het offseason aan het regelboekje van de NFL toegevoegd, nadat Graham in een Thursday Night Football game de crossbar scheef had getrokken. Hierdoor liep de wedstrijd ernstige vertraging op.

What...!?

De Gridiron Nieuwsbrief. Helemaal gratis. Hartstikke vrijblijvend. Absoluut onmisbaar.

And you did NOT sign up yet...?

image1-transp-H180
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Never Ever Miss a Down

Helemaal gratis, hartstikke vrijblijvend en absoluut onmisbaar.
De Gridiron Nieuwsbrief. Sign up!
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.